Trade Show udstille temaer: Kredsløb i en anden verden

Trade show udstillere skaber ofte magiske miljøer for at tage dig “ud over sædvanlige” — og feje dig væk til en anden verden. De kan være fyldt med musik (The House of Blues fundet på udstiller Show 2006 i Las Vegas) eller dyr (levende afrikansk blackfooted pingviner på Magnussen hjem Møblerings stand på internationale hjem møbler markeds halvårlige messe i April 2005), eventyr eller bare plain sjove.

Trade show udstillere spørger ofte, hvorfor de bør oprette en karakteristisk tema for deres handel Vis display booth. Der er mindst tre gode grunde. Temaer skille dig ud fra din konkurrence, stimulere spænding og momentum for dine medarbejdere og øge dramatisk trafikken til din handel viser displayet.

Her er et godt eksempel: The International hjem indretning markeds halvårlige messe (April 2005) blev spredt over 12 millioner kvadratfod i 188 forskellige bygninger med over 75.000 deltagere. Magnussen hjem indretning udstiller på Fagmessen giant og deres tema var Jazz Age overflod ligner Irving Berlin “Puttin’ på the Ritz” med høje hatte, smalle kraver, hvide gamacher og masser af dollars. De brugte pære formet pingviner, der lignede sofistikerede mænd i smoking som en finurlig tie-in til deres handel Vis tema elegance. En måde at fange opmærksomhed på denne store udstillingsområde skulle have reel penquins (tæt identificeret med Magnussen udstille) set af tusindvis af besøgende over fire dage i 10 af 10 fods øjenhøjde særlige vækststeder bygget i messe udstiller lobby. Magnussen forbedret deres pingvin tema ved at have deres mandlige medarbejdere bærer smoking, mens deres kvindelige ansatte var iført hvide Bluser og enten sorte nederdele eller sorte bukser. De hyrede også teenagere klædt som pingviner til at strejfe den rummelige handel viser ordet for at tiltrække deltagere til deres handel viser displayet. Det faktum, at der var en Jazz age bandet spiller med glamourøse balsal dansere vise ritz også glad og begejstret deltagere på dramatiske 35.000 kvadratfod Magnussen udstille kabine. Deres jazzede resultater: en 20-procents stigning i vise besøgende over året før.

I oktober 2003 tabbed Magnussen deres handel viser displayet tema “Magic af Magnussen.” To tryllekunstnere i lobbyen handlet som pied pipers tegning deltagere til deres trade show kabine mens de udfører nitning magiske tricks. Magnussen personalet uddelte dæk af spillekort og de havde en udstoppede bunny popping ud af en sort hat som en giveaway. Deres magiske resultater: over en 10-procent stigning i deltagelse i det foregående år.

Avanceret Micro Devices Inc. (AMD) valgt temaet, “Bryde fri” nationale sammenslutning af tv-stationer i 2005 viser. Det ramte den rigtige ledning til markedet, der ønsker at gøre tingene anderledes og tænke ud over begrænsninger. AMD havde fem hip skuespillere klædt i jakkesæt iført 3-D briller spredning AMD budskab om handel Vis gulv, lobbyen og handelen show viser af deres partnere. De cool aktører gav posten kort og 3 D briller til besøgende, der kom til at indtaste en konkurrence om at vinde en AMD processor-drevne laptop hver dag i showet.

Resultat: overskredet deres oprindelige mål af 1500 besøgende med 33%.

Husk, at ved at have et tema for din virksomhed på din handel viser displayet, du opretter spænding, fokus og salg. Trade show tema meddelelsen bliver et mantra og en hypnotisk magnet.

Dick Wheeler er formand for Professional udstiller & grafik, med hovedkvarter i Sunnyvale, Californien. Virksomheden er en full-service premiere trade show udstille, grafik og ledelse tjenester selskab. For yderligere information, gå til

© Ophavsret 1996-2006, faglige udstillinger & grafik. Alle rettigheder forbeholdes

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.